Filters

Corporate Presentation

CSR Report

Over Henry Schein

Henry Schein NV is onderdeel van Henry Schein, Inc. (NASDAQ: HSIC), een onderneming die via een netwerk van mensen en technologie oplossingen biedt aan professionals in de gezondheidszorg. Met meer dan 21.000 Team Schein Members wereldwijd voorziet het netwerk van vertrouwde adviseurs meer dan 1 miljoen klanten over de hele wereld van ruim 300 hoogwaardige oplossingen die hun operationele succes en hun klinische resultaten verbeteren. Met onze zakelijke, klinische, technologische en supply chain oplossingen dragen we bij aan de efficiënte bedrijfsvoering van tandheelkundige en medische praktijken, waardoor deze efficiënter kwaliteitszorg kunnen bieden. Deze oplossingen zijn ook geschikt voor tandheelkundige laboratoria, overheids- en institutionele gezondheidsinstellingen en andere voorzieningen voor gezondheidszorg.

Henry Schein opereert via een gecentraliseerd en geautomatiseerd distributienetwerk, met meer dan 120.000 merkproducten en eigen merken op voorraad en ruim 180.000 aanvullende producten op bestelling.

Vanuit het hoofdkwartier in Melville, New York, is Henry Schein, als FORTUNE 500-bedrijf en lid van de S&P 500® Index, rechtstreeks of via dochterondernemingen actief in 32 landen en gebieden.

Meer informatie is beschikbaar in Nederlands en Frans op de Henry Schein website www.henryschein.be of in Engels op www.henryschein.com.